برای رزرو هتل یا اقامتگاه نیاز به ثبت‌نام در سایت است. برای اینکار ابتدا شماره موبایل خود را مطابق تصویر زیر وارد کنید.

برای وارد شدن به حساب کاربری، شماره موبایل کاربری خود را در باکس مربوطه مطابق تصویر زیر وارد کنید.

برای تغییر رمز عبور، با انتخاب گزینه «حساب کاربری» وارد حساب کاربری خود شوید.

بعد از ثبت‌نام در سایت، در قسمت حساب کاربری رفته و گزینه “میزبان شوید” را انتخاب کنید و پروسه ثبت مشخصات و آپلود عکس‌های اقامتگاه را انجام داده و منتظر تایید اقامتگاه از طرف کارشناس‌های سایت جادنج شوید. بعد از تایید، آگهی اقامتگاه شما در سایت نمایش داده می‌شود.

بعد از تایید نهایی توسط میزبان، لینک پرداخت مبلغ رزرو اقامتگاه برای شما میهمانان پیامک خواهد شد و درپنل کاربری خود(سفر های من) میتوان مشاهده کرد همچنین تا زمان تحویل کلید توسط میزبان به میهمان، مبلغ پرداخت شده، نزد سایت جادنج به صورت امانت باقی خواهد ماند و بعد از تایید میهمان، مبلغ به میزبان پرداخت خواهد شد.

بعد از انجام پرداخت و ثبت نهایی رزرو اقامتگاه، آدرس و شماره تماس میزبان از طریق پیامک به شما میهمان گرامی ارسال خواهد شد. همچنین از طریق پنل کاربری و در قسمت‌ سفرهای من، اطلاعات اقامتگاه و میزبان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر امکان گفتگوی آنلاین در سایت جادنج وجود ندارد. به زودی این امکان برای شما فراهم خواهد شد. تا زمان فراهم شدن امکان گفتگوی آنلاین با میزبان شما قبل از رزرو نهایی اقامتگاه، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی جادنج برای هماهنگی، اقدامات لازم را انجام دهید.

تایید درخواست رزرو شما بستگی به تایید میزبان دارد. میزبان وابسته به شرایط می‌تواند درخواست رزرو شما را قبول نکند.

در پنل کاربری خود و در قسمت سفرهای من، شما می‌توانید گزینه لغو رزرو را انتخاب کنید.

برای کنسلی رزرو قطعی و پرداخت شده، حتما به صورت تلفنی با پشتیبانی جادنج تماس حاصل فرمایید.

تمامی اقامتگاه‌ها توسط تیم جادنج به تایید نهایی رسیده‌اند تا مشخصات غیر واقعی بر روی سایت درج نشود. اگر با این مشکل روبه‌رو شدید، حتما” قبل از ترک اقامتگاه، با پشتیبانی جادنج تماس بگیرید.